Berita gembira..

Firstly selepas perhimpunan pagi tadi GB bagitau bahawasanya pada ari sabtu ini (17.4.2010) takde Kursus. Suka..dapat la pegi PD awal skit. Mula2 dulu bila GB bagitau ada kursus pada hari tersebut aku dh gelisah dh..camne ni..my wife ada kursus kat PD ..ari yg sama lak tu. Tu yg aku satu family nk p sana..sambil menyelam minum air..bini kursus, aku ngan anak2 dpt bercuti. Tapi bila GB buat pengumuman tadi...fuh logo eden. Kami dh tempah dh kat Ancasa Resort n Spa. Kebetulan adik aku keje ngan Uda Holding..maka dptlah kami menikmati harga staf...murah banyak ooo..my wife kursus kat Le Paris kt bandar PD...nampaknya aku kena jadi driver pada ari tu. It's ok asal dapat ikutttt...anak2 pun dh suke nk p sana (buat kali ke 2)...sbb banyak benda menarik ada kt Ancasa Resort tu...dan yang pastinya kopak la mak bapak dia...
Yang keduanya pulak berkenaan dgn pekeliling terbaru ...Sains th 1 dh boleh diajar dalam bahasa Malaysia...maka senang skit keje..cuma yang peningnya nk kena tukar rancangan la pulak...nk kena construct balik otak budak2 tu...sian diaorang...but anyway as a teacher kena la buat yg terbaik..untuk anak2 didik.

Yang ketiga berkenaan dgn sekolah aku telah terpilih sebagai calon Sekolah Amanah. Aku pun belum jelas mengenainya..tapi dgr cite kalo dpt..sekolah akan diambil sebagai sekolah angkat oleh syarikat2 gergasi Malaysia...maka senanglah nnt nk buat projek peningkatan sekolah.
sambung....

Monday, April 12, 2010 at 3:14 PM

0 Comments to "Berita gembira.."