Malamnyer..

Menanti masa yang sesuai untuk bergerak ke dewan..dlm bilik abang Rizal kita..

Mat Taib yang monyok(sebab tak dapat balik)..masih tak tukar baju lagi...nak p lewat skit katanya..


Suasana dalam dewan...pengunjung masih belum memenuhi ruangan...

Macho man..dari kiri Rashid, gua, Rizal, Taib, Wan...

Pensyarah IAB...dari kiri En Azri, En Zulfly, Pn Quah...

Wednesday, October 22, 2008 at 8:15 AM , 0 Comments

Raya...oii

Mlm td IAB meriah dengan sambutan raya (sebulan la katakan). Penganjurnya kami le..Npqel 08..so ptg semalam kami berlangsunglah kerahan tenaga..kelas kami kena buat persiapan dewan dan dokumentasi..pukul 2.15 kami dh kat dewan...angkat kerusi meja...abis sakit badan nih..yang pompuan lak sibuk menggantung hiasan..tengok2...tuuuu..






Bro sedang menelefon pembekal kerusi yang masih belum menghantar kerusi-meja yang dipesan semalam..


Kelihatan rakan-rakan sedang bertungkus-lumus menyiapkan hiasan dalaman untuk majlis malam nanti...sampai tak masuk kelas..atau???


Anwar sedang menerima lintas hormat dari Joseph...


Rashid buat-buat sibuk ....wakakaka

at 7:55 AM , 0 Comments

Awal bangun ari ni..5.30..tu pun sebab Krie kejut suruh pi amik dia kat GreenWood(kayu hijau)..dia dh sampai dr kampung..terus sarung seluar,angkat beg(2 beg tuh), baju masuk kete...dh amik Kri masa dlm perjalanan ke Genting teringat plak laptop Kri yang tertinggal kt umah..patah balik ke umah semula...sampai umah Kri bagi ole-ole dr Kelantan (keropok ikan la apa lagi..heheh)..then sambung perjalanan ke IAB, lbh kurang 6.40 sampai..mandi..p makan..soto pagi ni..aku tak leh masuk..so mkn roti jer..
G kelas pagi2 lagi dh gabung kelas kat K144..4 kelas sekali..satu aku suka Hj Ramli ni dia banyak cerita lucu yang dikaitkan dengan kehidupan sebagai pemimpin(falsafah tu)..menarik cite dia..
lepas rehat masuk kelas masing2..tp kelas SR 2 takde lecturer ..maka gabung kelaslah lagi..bila ramai2 ni ada la mcm2..meh kite tgk apa abang kita ni buat...

Monday, October 20, 2008 at 2:26 PM , 0 Comments

ari ni pensyarah kewangan semua berkursus...tunggu punya tunggu...Pn Noraini suruh masuk join kelas sebelah..maka berangkatlah kami kesebelah..masing2 bawak kerusi sendiri...padat jadinye..




Macho man..


Rai ngan Anwar sedang bergossip...


Cik Mat sedang pening memikirkan masalah 2 awek kt sebelahnye..


Tekun belajar..Pn Noraini bertungkus-lumus menerangkan tajuk menangani teguran audit..


Kelas yang padat..

Friday, October 17, 2008 at 9:24 AM , 0 Comments

Semalam aku, Syukri, Zainurul dan Kak Long p main boling kat Selayang Mall.. training la konon untuk menghadapi tournament IAB yang bakal berlangsung bln 11 nnt..main 2 game..beli satu game percuma 1. lupa nak amik gambar byk2..sbb sibuk latih skill yang bakal diguna nanti..hehehe



Zainurul ketawa riang kerana berjaya 'melongkangkan' bola...wakakaka


Kri ayam tambatan SR1 ngan Zainurul...berlatarbelakangkan KLCC..

kan

Lepas Boling pegi makan kt GreenWood, Nurul tgh tension mengenangkan kete yang rosak..sory bro..



Aku ngan Kri melantak nasi lemak..sedap gak kata Kri..mungkin sebab lapar kot..

Thursday, October 16, 2008 at 10:13 PM , 1 Comment




Boring dlm kelas amik gambar sendiri.. ada gak t mamat kt blakang tu tgh main tepuk amai2..






Tuesday, October 14, 2008 at 12:25 PM , 2 Comments

makan2

Minggu lopeh teman sekuliah buat jamuan raye kt rumah dia di Ampang Pechah nun...maka bertebaranlah kami menyerbu rumah beliau... tq Kak Anita..kenyang


Anwar tgh bg taklimat tentang perjalanan yg bakal ditempuhi..adventurous tuh..ni kt bandar baru batang kali...see the leg..wakakaka



Abg Zek, Anuar, dan bro tgh melantak...

Persatuan ibu-ibu dan bapak2..

Kak Long n Kak Shuhaida control cun tuh..


Tuan rumah sibuk melayan tetamu yang kuat melantak...





Tu tgh bersandar kekenyangan...haha

at 11:46 AM , 0 Comments

first day at IAB after 5 weeks. pg2 taklimat kt dewan besar...pas 2 taklimat pengurus baru plak..9.00 am baru masuk kelas pertama ari ni..komputer dlm pengurusan...ngantuk.

Monday, October 06, 2008 at 9:19 AM , 1 Comment