kad

Ini adalah 2 jenis kad yang perlu ada ntuk enter ke rumah aku..kad biru ini digunakan untuk buka pagar palang automatik..yang takde kad ni maka ketenya tak dapat masuk dan takleh paking kt dlm..kad ini hanya untuk satu kete saje..kalo ada 2 atau lebih kete kena beli tapak paking dulu baru dapat kad biru ni..sbb tu kalo dtg sini tgk keliling rumah kat luar sana bederet kete paking tepi jalan..sbb masing2 byk kete..paking lak tk beli..
kad merah ni pula gunanya untuk masuk ke kawasan lobi lif..takde kad tak dpt la masuk dlm lobi dan secara rasminya tak dpt masuk lif dan tak leh la balik umah..hahah..kena la tunggu sapa2 turun p tolong bukakan pintu lobi tu..


Friday, April 10, 2009 at 11:09 PM , 0 Comments

sambung lagi..

Sebelah rumah aku ni ada SK Taman Danau Kota dan SMK Taman Danau Kota..senang nnt nk antar anak g skolah...





Kete hijau celah pokok tu kete aku la tu..paking tu aku baru beli..harganya rm 8 ribu lo...aiya manyak mahat..tapi nak paking kt luar takut kena pecah kete..sebab ari tu aku penah tgk kete kena pecah ni..jadi terpaksala beli..satu paking lagi berbumbung ..yg ni takde..nk paking kat sini kena tgk petak..jgn paking kt petak yg ada no. kete sbb itu org punya paking nnt kena clamp..byr rm50 utk buka..tempat aku ada no. kete aku la..paking yg berbumbung bini aku guna..paking kete dia la..



Pemandangan sekitar bandaraya Kuala Lumpur yang tk brapa menarik..


Gelanggang tenis yang tak mungkin dapat aku guna..sbb selalu ditempah oleh geng2 sepet..




Kolam renang..lengkap dengan jakuzi..ni susah gak ni..anak aku tiap2 ari nk g mandi kt kolam tu..aku lak balik keje nk lentok pun susah sbb badan asyik kena goyang ngan anak aku yg gatai nk mandi kolam..tp aku skali pun tk penah mandi kt kolam tu..



lcd sony bravia..hahah..letak kt bilik..sambil lepak kt reclyner aku tu sambil tgk sony bravia..


Thursday, April 09, 2009 at 7:15 PM , 0 Comments

Pindah rumah baru...



Meja makan...



Ruang tamu...ada tgh lentok tu..




Bilik air...



Reclyner..tempat landing lps balik keje...


Wet kitchen..


Wet kitchen...tempat masak..

Dry kitchen...


pintu depan....


Grill depan...

Wednesday, April 08, 2009 at 2:33 PM , 0 Comments

Bola Baling Daerah!!



Inilah dia pasukan bola baling SKHK yang digeruni bersama coachnya en.Zaihan...Semalam adalah hari ke 2 kejohanan bola baling daerah gombak..pasukan SKHK telah muncul sebagai johan kumpulan pada pusingan pertama tetapi kalah dalam pusingan ke-2(kalah mati)...



Memanaskan badan sebelum permainan....





Startegi mau ada...




Gerakan yang menghasilkan gol...





at 12:36 PM , 0 Comments

Sandaran yang betul2 bersandar

Peningggg..tak tau nak buat ape...man tolong aku...

Thursday, March 05, 2009 at 12:58 PM , 0 Comments